کاسی کلود من

کاسی کلود من

کاسی کلود من

کاسی کلود من

شعر دوبیتی در مورد بهار

شعر دوبیتی در مورد بهار

شعر دوبیتی در مورد بهار ، بهترین شعر دوبیتی در مورد بهار ، جدیدترین شعر دوبیتی در مورد بهار

در این مطلب از سایت جسارت بهترین و جدیدترین شعر دوبیتی در مورد بهار را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

زیباترین اشعار دوبیتی در مورد بهار

بیا بلبل بهار آمد دوباره
به صحرا گل به بار آمد دوباره
بخوان آواز شورانگیز هستی
صدای پای یار آمد دوباره
هست ایام عید و فصل بهار
جشن جمشید و گردش گلزار
ای نگار بدیع وقت صبوح
زود برخیز و راح روح بیار
شعر از منوچهری
بهار آمد طبیعت گشته بیدار
چمن سرسبز شد از مقدم یار
شب هجران بلبل هم سر آمد
دلا بیدار شو ، بیدار ، بیدار
از آمدنِ بهار و از رفتنِ دِی
اوراقِ وجودِ ما همی‌گردد طیمِی
خور، مخور اندوه که فرمود حکیم
غم‌های جهان چو زهر و تریاقش مِی
شعر از خیام
بهاره آسمان پر ستاره
به چشمم جلوهء زیبای یاره
ندانم با که گویم این حکایت
که دل در بند گیسوی نگاره
اندر دل من مها دل‌افروز تویی
یاران هستند و لیک دلسوز تویی
شادند جهانیان به نوروز و به عید
عید من و نوروز من امروز تویی
شعر از مولانا
بهاره آی بهاره آی بهاره
تمام دشت و صحرا سبزه زاره
بروی شاخهء سبز درختان
قناری مست و بلبل بی قراره
بنمود بهار تازه رخسار ای دل
بر باد نهاده باده پیش آر ای دل
اکنون که گشاد چهره گلزار ای دل
ما و می گلرنگ و لب یار ای دل
شعر از خاقانی
بهاره دشت و صحرا لاله زاره
خبر از عالم اسرار یاره
بخوانید و بکوبید و برقصید
که چرخ از کردهء خود شرمساره
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.